Aanmelding wachtlijst Rust in je blaas training | Stop Urineverlies Nu

Aanmelding wachtlijst Rust in je Blaas training

Wat goed dat je je wilt aanmelden voor de Rust in je Blaas training

 

Lees onderstaande informatie even goed door.

 

Met de Rust in je Blaas training leer je stapsgewijs om je hersenen niet bij elke milliliter plas in je blaas alweer alarm te slaan.

Daardoor heb je hebt minder vaak aandrang. En àls je aandrang voelt, dan heb je de tijd om rustig te beslissen of je nu of straks naar de wc gaat.

Dat is wat je wilt, toch? Zodat je eindelijk:

V Het toilet voorbij loopt zonder aandrang te voelen en eindelijk weer eindeloos kan shoppen
V Verlost bent van de vervelende voorzorgsplasjes en spontaan de deur uit gaat, zonder dat de anderen wéér op je moeten wachten
V Eerst de boodschappen opruimt als je thuiskomt – en daarna pas naar de wc gaat, in alle rust
V Je rustig voelt en vol zelfvertrouwen, zodat je gewoon weer op visite gaat of naar de bioscoop
V ’s Nachts eindelijk weer uren achter elkaar slaapt en weer energiek aan je dag begint (en je partner ook)

Belangrijk: de training is niet geschikt voor iedereen

 

De training is uitdrukkelijk niet voor iedereen geschikt.

 

De Rust in je Blaas training helpt NIET:

 

1. Als je een ander type urineverlies hebt

  • Urineverlies bij inspanning – daarvoor moet je bij de SUN training zijn
  • Voortdurend urineverlies – daarmee kun je beter naar je huisarts gaan
  • Urineverlies doordat je niet snel genoeg bij de wc kunt komen, omdat je bijvoorbeeld loopproblemen hebt – spijtig, maar daar helpt de training niet tegen

 

2. Als je direct resultaat wilt

In de Rust in je Blaas training geef ik je de methode waarmee je op korte termijn rust in je blaas krijgt.

De training is ingedeeld in een traject van 12 weken, omdat het toch even duurt om de methode onder de knie te krijgen.

Het is geen magische oplossing of een truc waarmee je morgen al effect merkt.

Ik ben van mening dat het juist belangrijk is om aan een sterke basis te bouwen waar je de rest van je leven meer verder kan en die niemand van je af kan pakken.

Maar er zijn ook mensen die geen tijd en moeite willen investeren en direct resultaat willen hebben. Als dat zo is, dan raad ik je aan om je niet aan te melden voor deze training.

 

3. Als je denkt dat ik jouw probleem ga oplossen

Je gaat alleen Rust in je Blaas krijgen als je aan de slag gaat met de methode. Zelf.

Ik bied jou de methode aan, met alle stappen die zorgen voor die rust in je blaas. Jij bent degene die met die stappen aan de slag moet. Anders verandert er niks.

Dus als je niet actief mee gaat doen, spijtig, maar dan kan en ga ik je niet helpen.

 

4. Als je niet openstaat voor een out of the box methode

Veel van de strategieën en tactieken die je gaat aantreffen in de Rust in je Blaas training zijn niet gangbaar. Maar ze werken wel. En als er één ding is dat ervoor gaat zorgen dat het niet werkt is als je de mindset hebt van:

Ik weet dit allemaal alof dit kan ik niet of “dat vind ik te moeilijk”.

Ik wil dat je resultaat gaat behalen en ik wil dat je rust in je blaas krijgt. Maar ik werk alleen met mensen die ook openstaan voor een out of the box aanpak.

En die bereid zijn actie te ondernemen en niet vast zitten in wat ze tot nu toe hebben gedaan. Dat werkte niet, weet je nog?

 

4. Als je een droeftoeter, zwartkijker of opgever bent

Je hebt al jarenlang last van een overactieve blaas. En je wilt ervan af. Anders was je niet zo ver op deze pagina gekomen.

Dan weet je ook dat je de tijd moet nemen om effect te krijgen, zodat je eindelijk rust in je blaas krijgt. Je zult ook jezelf moeten uitdagen, om te onderzoeken of je al langer zonder de wc kan. Soms valt het mee. En soms valt het tegen.

Als je bij elke tegenslag het bijltje erbij neergooit, gaat klagen dat het nooit beter wordt of sputteren dat de training niet helpt, dan hoef je je niet aan te melden. Mijn ervaring is dat de training bij dit soort mensen minder goed werkt. Spijtig, maar het blijkt echt zo te zijn. Zonde van jouw tijd en geld. En van de mijne.

Ontspannen wandelen

De praktische handvatten helpen je alleen als:

  • Je een overactieve blaas hebt en/of urineverlies bij aandrang
  • Je beseft dat je het probleem zelf gaat oplossen – with a little help from a friend (mij dus)
  • Je in staat bent om mild en geduldig met jezelf te zijn – en niet bij elke tegenslag jezelf naar beneden haalt
  • Je bereid bent om anders naar je problemen te kijken en ze ook op een andere manier wil aanpakken dan je tot nu toe hebt gedaan – je moet houden van out of the box denken
  • Je de praktische handvatten ook echt gebruikt

 

Ben je een doorpakker, die zichzelf graag uitdaagt, die tegenvallers ziet als hobbels op de weg naar de oplossing, die mild is en geduldig, maar wél doorgaat tot je resultaat hebt, dan verwelkom ik je graag in de Rust in je Blaas training.